Kızlar dün kızımın 4 aylık aşıları için aile sağlık merkezine gittik. Demir ilacına başlamam gerektiği söylendi ve Ferrum yazdı aile hekimi. Bu 2 saat önce falan 4 damla ağızdan damlattım. Az önce altını değiştirirken kakasında kan gördüm çok az. Nedir bu? Bilen annelerim var mı? 🙄