Liliyy Sürekli ağlıyo emmiyo uykuya dalarken ağlayarak uyuyo siz nasıl başediuosunuz kızlar ya bide gurbetteym kmsem yok eşim görevde tek başıma odalarda tıkıldm kaldım 😥😢😢
cnsymn Liliyy dün gece bide bir başladı sabah hediye kadar ne meme aldı ne de biberon emmek istiyor emiyor azıcık emiyor başlıyor ağlamaya çok zormuş bu ikinci ay atağı 🙈
Aliveannesi96 Liliyy 1 hafta falan sürdü bizimki gece 11 gibi başlayıp ağlamaya sabaha karşı anca susuyordu geçiyor inşallah sonra 🥰
Aliveannesi96 Liliyy bibs die emzik markası var canım eğer durumun varsa bunu dene istersen bu genelde bütün bebişlerde tutuyor ama başladıktan sonra bıraktırma derdide olcak sen bilirsin
Aliveannesi96 Ebruu67 evet kullanıyorum memnunum doğduktan biraz sonra verdim ağzına şuan 3 aylığız devamlı kullandı hiç reddetmedi çevremdekilere tavsiye ettim hepsi memnun kaldı
Ebruu67 Liliyy ay bu ikinci ay tam nezaman basliyor benmki 37 gunluk dedklernizi bazen çok yapiyor ama gazimizda cok var
Aliaslan1 Liliyy biz bide dün aşı olduk eve geldik 4 saat uyudu akşam 6 gibi uyandı kalkış o kalkış sabah 4te zor uyuttum ağladım artık uykusuzluktan. Bi eşim sallıyor bi ben emziriyorum bana mısıb demedi uyumadı