ikibidikannesi Pıhtı oluşup olusmayacagini anlamak için bikac defa bastırma hareketi yapıldı kontrollerde ilk gün ebe öyle söylemişti kanamanin başladığını anlamak ve içerde pıhtı olusmasin diyeymis merak etmeyin öyle can yakıcı bı bastırma değil ki zaten acı esiginiz düşükse dokunsa bile canınız acır o anki psikoloji öyle