Ahlaskut 7aylıl oglum var 6cı ay asıısı olduk vucudunda karnımda boynunda kızarıklıklat oldu doktor asıdan olabılır dedı kremle surup verdı bıde enfeksıyon olabolır dedı bole bı durum yasayan varmı
KuzeyiinAnnesii Ahlaskut biz ama 1 yaş aşısını 2 hafta önce olduk sabah üstünü değiştirdiğimde yokdu kahvaltıdan sonra oldu ne olduysa boynu yüzü ve kasık karın kısmı benek benek oldu alerji desem hep yediği şeyler isilik zaten değil eşim geliyor birazdan acile gidiceğiz bide 🤔