DemirAlaz 2 ay 24 günlüğüz 3-4 gündür biberon reddi var oğlumda aklıma geldi bi damaklarina bakayım dedim alt iki diş yeri beyazlasmis diş yerleri dolmaya baslamis muhtemelen kızım 5.5 aylık çıkarmıştı ona tetagil veriyordum bu çok ufak ne yapabilirim acaba
Mehmetmirza DemirAlaz bizimde üst damakta var 2 ay 28 günlük . Zaman zaman huysuzluk ediyor , ellerini ağzına sokmaya çalışıyor . Ellerimi iyice yıkayıp kaşiyorum arada çok içim acıyor kasiyamadigi için. Onun dışında başka bir şey maalesef bende bilmiyorum
incitanesii DemirAlaz benimkide 3 aylıkken kabarmıştı sürekli kaşıma çabasındayda şimdi 5 aylık hala çıkmadı. Ben dişinden dolayı huysızlanınca calpol veriyorum
Sajaazat DemirAlaz benimki de sürekli elini ağzına götürüyor ve çok huzursuz aynı şekilde biberon reddi var asla biberondan içmiyor
Acemibabyy Mehmetmirza en fazla diş jeli veriliyor ama daha küçük olduğundan sakıncası var mı bilemedim çok rahatlatıyor yada doğal olarak zeytinyağın içerisine karanfil koyun bir gün beklerim daha sonra temiz tülbent ile şiş erlerine masaj yapın süper rahatlıyorlar kaşıntıyı anında önlüyor
Mehmetmirza Acemibabyy karanfili bende duymuştum deneyeceğim çok teşekkür ederim . Umarım kolayca atlatırız 💕
Acemibabyy Mehmetmirza valla şiş baya sıkıntı bizde hala çıkarıyoruz baya zorluyor Allah yardımcı olsun bebeklerimizin