meryemoa Esoes_41 başvurudan 40 45 gün arası demişti bana görevli 42. Gün yatmıştı değişebiliyor demekki
Hsrtgndz Benim eşim gidip almadı doğum parası a basvurmadida oğlum 2 yaşına geldi gitsem alabiirmiyim acaba