serebro
Emerek uyumasında bir sakınca yok ki. Zaten 2-3 ay sonra keseceksiniz sütten. 2-3 ay daha keyfini çıkarsın. Kademeli şekilde memeden iğrendirmeden kesmeniz gerekiyor. Adem Güneş’in yöntemlerini kullanabilirsiniz. Ben kızımda o şekilde kestim, ilk 3 gün çok sık uyandı, sonra gayet sakin şekilde bıraktı. Ama ağlatmadan, sakince defalarca konuşarak, avutarak yapmanız lazım. Kolaylıklar dilerim.