Merhaba kızlar doğum kontrol hapı düzenli kullanıyorum fakat geçen ay antibiyotik kullandım ve antibiyotiğin doğum kontrol hapının etkisini azalttığını okudum o günden beri içimde bir şüphe 15. Günde falan test yaptım 3 tane negatif çıktı (kullandığım doğum kontrol hapı adet olmamı engelliyor bu arada. Emzirdigim için cerazette kullanıyorum) şuanda da 6 hafta geçti suohemin üzerinden dün yine test yaptım negatif ti uzerinden 1 gün geçti çöpe atmak için teste baktım 2. Çizgi silikti fakat araştırdım ilk 20 dk da sonuçlar doğruymuş sonrasında idrar kuruduğu için o çizgi zaten çıkıyormuş.yani hamile olsam yaklaşık 6 haftalık olurdu. Daha önce test yaptığında kızım 4 haftalıktı ve kip kırmızı bir çizgi çıkmıştı. Hamile değilim değil mi?