Merhaba anneler,
Kilo verme konusunda defalarca kez başarısız oldum. Yine bir başarısızlık sonuclanmasi ile buraya yazıyorum. Artik kendime inancim kalmadi. 10kg fazlam var. Aslinda önceden cok iyi bi sekilde diyetime sadiktim. Ama o zamanlar bebekli degildim. Ac karna cikar yuruyusumu yapardim. Gelince asla sekerli vs yemezdim, istedigim kiloya istedigim surede gelirdim. Calisirken de ise hep yururdum. Kisacasi eskiden boyle degildim.
Simdi diyete ve spora basliyorum. Maks 3gun sonra hersey bitiyor. Ornegin kizim gunde1kez uyuyor. O uyuynca yapiyorum spor. Ama her zamab olmuyor. Gunde1kez 1bucuk saat uyuyor. Bazen evin isleri oluyor. Camasir,utu,vileda ile silme vs. Ya aslinda anlatiyorum ama hepimizde ayni seyler.
Benm yazma amacim biraz ilham alirim belki, motivasyon onerisi yada moral bulma amacli. Ben bunu onceden aştım, basardim. Simdi bebegimle tabi bu havada çıkamıyorum. Disarisi eksi3derece. Imkansiz degil bazi seyler biliyorum.
Aslinda diyetisyene gitmeyi de dusunuyorum. Hem o zaman emek var dusuncesi ile belki bozmam diye dusunuyorum.
Sizlerin basari oykusu varsa dinlerim. 😊