fairytaleofthestars 2 aylığız, bol gaz sancımız var öyle bir ıkınıyoruz ki.. bağırsaklarımız gurul gurul midemiz keza öyle, günde 2-3 defa hıçkırık tutar sinir oluyor hıçkırığa söyleniyor bildiğiniz🤷🏻♀️ Gözlerde çapaklanma desen var minik oğlumm benim🥰😊
minikprensannesiiiii fairytaleofthestars Canım çapaklanma benim oğlumda da vardı bayat çay ile sildim ılık suyla sildim ve geçti