Snowglobe
Dün saglik ocaginda kontrolümüz vardı hiç kilo almamış dedi bi çocuk doktoruna randevu alın dedi ilk başlarda iyi gidiyordu kilosu sonra durdu. Bide o kadar evde yoğurt kabak corbasi havuc patates ari mama veriyorum bide anne sütü. ama dün bi gittim kilosunda bi degisiklik yok dediler. Şasırdım. Doktora gideceğim bende beslenme programı versin. Yoksa çıldırcam etrafimdaki insanlar zayıf zayıf diye diye ömrümü yedi inanın