Bebeğim 5 aylık dün demire başlayın dedi doktor. Ironclean diye bi ilaç önerdi 6 damla kullan dedi ama toz şeklindeymiş. Eczacı yemeklere mamasına falan koy dedi ama sadece emiyor. Nasıl vericem. Mesaj attım doktora ama cevap vermedi. Olmadı başka bi demir alayım diyorum. Bu ıronclean kullanan var mı ya da kullanımı kolay demir ilacı tavsiyeniz varsa yardımcı olur musunuz