milasuna Sevinczeynep kesinlikle öyle baktınız olmuyor sıkmayın bebeginiz ve siz sağlıklı huzurlu olun en önemlisi
Mihrimahim16 Sevinczeynep 3 aylık bebeğim 200 gram almış ben telaş yapmadım sen hiç yapmamalısın… Boya gitmiştir içtiği sütler….
Sevinczeynep Mihrimahim16 doktor biraz az almis deyince ve bebegimde tam emmeyince telas yapiyo insan malesef ki
neslihanyildiz Sevinczeynep idrar yolu enfeksiyonu olduğundan nasıl şüphelenip gittiniz ne belirtiler oldu?
Sevinczeynep neslihanyildiz huzursuzluk meme reddi surekli aglama krizleri kiz bebeklerde fazla oluyor malesef ki
Sevinczeynep Stardust1 sagip veriyordum almiyordu antibiyotik ise yaradi sanirim dun gecedir emiyor 🥰