Arkadaşlar 5 haziranda doğum yaptım 6 haziranda taburcu olup evimize döndük akşam 8de sonra en son 9da bebeğimi emzirdim uyuttum daha sonra bebeğim sürekli ağlamaya titremeye emme reddi yapmaya başladı hçsaat gece 4 e kadar çareler ararken daha fazla dayanamayarak hastaneye götürdüm doğum yaptığım yere sonra yenidoğan yoğun bakım ünitesine yatırdılar enfeksiyon aldığını söyleyerek daha sonra yapılan araştırmalar ve bebeğimin kötü giden durumundan sonra bebeğimi.kaybettim yapılan testlerde metabolik hastalık olduğu söyleniyor hastalığın ismi üresiklus defecti kalıtsal metabolik hastalık diye geçiyor artık yalovada doğum yapamayacağımı daha büyük şehirlerde ve bu bölümün olduğu bi hastanede doğum yapmam gerektiği söylençyor allah kimsenin başına vermesib çok zod fakat ilerki çocuklarım için hastane arıyorum başına gelen veya tanıdıklarının başına grlen nasıl hastaneye gitmişler lütfen bana yardımcı olun tavsiye verin lütfen 😪