Koalakoala merhabalar. Ben hamileyken mochi pompa almıştım. Doğumdan hemen sonra süt gelmeyince işe yaramadı eşim Philips avent aldı. Sütümü bayağı arttırdı etkili bir sağım sağlıyor nazik ve yara yapmıyor. Hastanede iki gün kaldığım sürede oranın sağım makinesini kullandık ve ızdırapdı resmen ve yara çatlak oldu hemen. Ama aventte bunu yaşamadım çok yumuşak bir sağım sağlıyor size konfor sağlıyor diyebilirim. Gelelim sizin ha gisine ihtiyaç duyacağınıza. Eğer bebeğiniz emiyorsa mochi sizin işinizi görür küçük pratik ama etkili birşey. Ben dışarı çıkarken çantama koyuyorum onu ve pratik bir şekilde göğsümdeki fazla sütleri alıyorum. Ama beni çocuğum doğru düzgün emmiyor ve buzluğa da stok yapma durumundayım etkili bir sağıma ihtiyacım var süt kalmadan sağmak gerekiyor değilse mastit vs sorun olabiliyor. Yani özetle tüm sütü yağıyla birlikte alabilmek için avent. Ama zaten çocuğum emiyor diyorsanız emzirirken diğer memeye takın ortidada birikir ziyan olmaz sütler. Dışarı çıkarkende kolaylık emziremediğiniz durumda iş görür. Umarım faydalı olmuştur