Merhaba güzel anneler, bebeğim 23 günlük gece uykular fena değil 1 buçuk 2 saatte bir kendi uyanıp emzirince genel olarak uyuyor. Ama gündüzleri o kadar az uyuyor ki, gelişimi için az olacak diye endişe ediyorum. Memede uyuyor ama sürekli gaz sancısı giriyor, sancı girince kendini sıkıyor uyanıyor.. Biogaia ve nurse harveys eş zamanlı olarak başladık. Daha yeni bir hafta olmadı. Gündüz sizin bebekleriniz bu dönemlerinde kaç saat uyuyordu? Şuan saat 14:38 ve bizimki henüz gündüz ilk uzun uykusunu uyumadı. Memede uyukluyor sadece …