Deletedmom4440 Hadi herkes seçtiği birine dörtlük yazıp göndersin 🤠 Beni Benden Alıyor ; Post açınca Gelmesi . Kim o diye sorarsanız , Mertonun Annesi …🤪 @Deletedmom_72
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom4440 Hiç kalemim yoktur etiket yapayım 😊 @Egemenin_Annesi @Gari_de_Gari
Deletedmom4440 Deletedmom4440 Bir bahçem var içinde Rengarenk çiçek Kalbimin orta yerindesin AntiSosyal kelebek 🦋 @Deletedmom896 🤪
seheriko Deletedmom4440 Post yolu beklerim Günüme gün eklerim Pos bıyıklım benim olmazsa Bu diyardan giderim
Deletedmom4440 Deletedmom4440 Sigara içerim ortalık duman Sensizken halim yaman Senin olmadığın bir forumda Sabrım gelmez SeroBaşkan 🤪 @seheriko
Deletedmom8453 Pınar başı bıtırak gelin kızlar oturak bir demlik çayım var içine püskevit batırak TÜM HAPPY-KİDS ANALARINA 📢
Senemmm11 Deletedmom8453 Yine geldik happykidse postlara bakıp eğlenmeye e bende bir şiir yazayım @Deletedmom4440 e 😂😂
Deletedmom8453 Deletedmom4440 Sen istedin de yazmadım mi Postunu gazlamadim mi? Daha benden ne istiyorsun? Kalkıp uluyayim mi?
Egemenin_Annesi MiracAlpinveUmutunAnnesi Es es esisee bes bos besise anamin adi menevse 😂😂😂 oldu mu bro 😂
Deletedmom896 Deletedmom4440 ay 😂❤️ Sokakta, durakta ahbap edinir Cahile anlatır, boşa didinir Garibin dostudur cennetlik denir.. Başımın tacısın YorumcuAnam 😂
okyanustabirbulut Kadın okyanusun dibinde kalmış Çıkmaya çabalarken yorulmuş, yıpranmış Dalgaların büyüklüğünden korksa bile Ayakta dimdik kalmak zorundaymış. Yıpranan, yorulan, tükenen annelere gelsin. 🌸🤍
Deletedmom4444 Dun geceden sözüm vardi.Bi akrostis yapayım.Ne anlarim ya 🤓🤓 Kalbimi çaldın yerinden. Üzdün beni derinden. Bak seninle birlikte Rahata ercegimiz günleri bekliyorum. Ah seni ne cok seviyorum. 🤓🤓🤓
MelekSubasi Deletedmom4444 Tuğra ah minnak tuğra Uyumazmış geceleri Bağlıymış çok anneciğine Anasının can oğlu Saçma oldu idare et 🤣
Deletedmom_72 Deletedmom4444 Tubişkom bu şiiri bana mı yazdın Uzakta olsakta aslında hep yakındın Benim gönlümün prensesisin İnan her şeyinle sen şahanesin Şayet hayranım anneliğine Kolay değil bu hayat 4 bebeyle O harfi çok zor bir şey bulamadım Beğenirsen bu şiiri ben sana yazdım 😅
Tombikdonerartikcokpahali Bu şiiri kendime armağan ediyorum; @Tombikdonerartikcokpahali Tombik dönerdir benim adım Kalpten götürür neffis tadım Şimdi diyeceksiniz ki eee biz ne yapalım? Ne bilim bea ne yaparsanız yapın 😅👍🏻
Deletedmom4444 Ben ne bicim anayım Kaosların kadınıyım Hadi toplanin yandaslarim Lincliycek post arayalım. 🤓🤓🤓 Kendime özel hahajjahajha
iremyy Deletedmom4440 Çay var içersek Dedikodu var seversek Üzülene tam destek Mekanımız Happy Kids Ay çok saçma oldu bu ne 😂