Oğlum 7,5 aylık. Çocuğa bişey verceğimde sürekli kafasını sağa sola çeviriyor. Ne verdiğime hiç bakmıyor bile. Tatlı tuzlu meyve hepsini denedim. Zorla verdiğimde de ağlıyor. Ne yapmam lazım ? Zamanla alışır mı? İlk oğlum 6 aydan itibaren herşeyi çok güzel yerdi ama bu asla 😟
Üstüne düşmeyip bırakmalı mıyım? Yoksa böyle alışır zorlamalı mıyım?