Merhaba arkadaşlar ,
1 aylık olduk devam eden Anne sütü sariligi tanisindayiz. Doğumda 6 bilirubin değeri ile taburcu olduk.
10 günlük olunca kontrole gelmemiz istenince ilk muayenede sarılık değeri baş:17 gövde:16 kanda:13 bilirubin değeri sonucu tahlil istendi bu tahlillerde ( kan idrar tiroid değerleri ölçüldü ve temiz çıktı .Sonuç olarak
Bugün 1 aylık olduk suanki değerler baş 16 gövde 13
Bu sefer daha detaylı sarılık incelemesi için enzim değerleri dahil kan hücrelerine kadar inceleme yapılacak toplam 7 tüp kan alındı yani demem o ki bu sarılık hiç mi düşmez bu tahliller bize nasıl bı sonuç verir ? Sonuçlarin cikmasi 1 haftayı bulacakmis öğüne kadar nasıl bekleyecegim değerler temizse ne olacak ? Ya da bizi bu tahlil sonucu olası bir problemle karşılaşırsak neye hazırlamalıyız kendimizi ?
Belki bir umut üzücü ki bu sorunu yaşamış birileri vardır diyerekten tavsiye ve önerilerinize ihtiyacim var ?