Funda2735 Stresten ölüyorum ağlamaktan helak oldum hastanede değil eski usül bir hastane cerrahı ile evde gerçekleşecek tavsiye tecrübe bekliyorum ve en çok da dualarınız❤️🙏🏻😩
Zhrabrk Funda2735 biz 5.aya girmeden yaptirdik klampliydi cok rahat gecti 1 hafta icinde iyilesti inan simdi yaptirdigin icin dua edeceksin hemen iyilesiyorlar daha cok hareketli olmadiklari icin iyilesmeleri hizli oluyor. Emziriyorsan bol bol emzir doktorun ne derse uygula.simdiden hayirli olsun🥰
Firdevs167 Funda2735 ayyy benimde oğluşum 5 ay 13 günlük doğduğundan beri düşünüp ağlıyorum sünnet meselesine canı acıyacak nasıl dayanacak dayanacağız diye 🙁 çok hareketli bide benim oğlum allah yardımcımız olsun tüm erkek annelerinin gerçekten bu sünnet meselesi çok zor 🙁 klempli mi dikişli mi oldunuz aceba ? Lokal mi genel anestezi mi birde ?
Mucizemsin21 Funda2735 inşALLAH sorunsuz atlatır paşa nasıl oldu canım çok ağladımı yarında bizim var çok korkuyorum 😞
HKyhn Funda2735 çok kolay olcak hiç korkmayın. Bende iki oğlumu evde yaptırdım. Yanında siz olacaksınız. Çok güzel oluyor 🥰 endişe etmeyin. Tavsiyem sık sık havalandırın yarası çabuk iyileşsin
Syldz Funda2735 ettir kurtul bezinde daha erken hal olur ben 6 aylıktı etmediler aklı başında diye genel anestezi yaptırmak istemiyorum da kantaron yağı da kullan en son gün çok faydası oluyor
Funda2735 Rubab_Mommy hastaneye götürecektim ama evde daha rahat olur diye düşündüm ve o travma beni çok etkiler
Funda2735 Firdevs167 dikişli olduk dün yapılırken bayağı gülüp oynuyordu ki ev ortamının en güzel yanı da sanırım bu oldu taa ki son bir iki dikiş kalana kadar o sırada ağlamaya başladı sonrasında korkmuştu acısı yoktu tabi ben iç organlarımı falan bıraktım ciğer falan kalmadı o ağladıkça sonrası gece hiç pansuman değiştirmedik ta ki kaka yapana kadR bize gelen kişi birde solüsyon verdi uyuşturucu bayağı etkisi oldu diyebilirim acı çekmesini izlemej yerine onu döktük pipisinin üzerine gece biraz ağladı sanırım çiş esnasında uyuşukluk geçince bu ikinci gecemiz ve iyiyiz gibi
Firdevs167 Funda2735 geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻lokal mi uyuşturdu benim oğlumda 5 ay 14 günlük sünnet meselesi aklıma geldikçe ağlıyorum yaaaa 🙁😭😢
Funda2735 Firdevs167 ağlama bir an önce yaptır canım lokal oldu keşke antepte olsaydın gözün kapalı yönlendirirdim ben çok memnun kaldım korkma herşey onların sağlığı için bizimki kan işedi ben mahvoldum
Firdevs167 Funda2735 ayyyy çok kolay atlatırız inşallahhhh bizde canı yanmadan acımadan hissetmeden olsa bitse keşkeeeee. Teşekkür ederim canım düşüncen için tekrar geçmiş olsunnnnnnn 😍😍😍😍😍🙏🏻
Funda2735 Mucizemsin21 çok şükür canım korksanda önüne geçemiyorsub işte bir gün önce bizimki ilk gün kötüydü şimdi yeni yeni gülüyor
Sevvedaa Çok geçmiş olsun bizde iki aylık olduk Dr um üçüncü ayda rota alışını yapalım sonra da sünnetini yapabilirsin dedi. Tabi aşıyla alakası yok sonrası sakin bi dönem olacak diye dedi. Şimdiden içim içimi yiyo biz hastanede yapmayı düşünüyoruz