Nurtalib 1.5 aylıktan beri tuvalet iletişimi yapıyorum ve yıkanabilir bez kullanıyorum. Aslında çok uzun uzun anlatılacak bir konu ama kısaca özetliyim. Bu eğitim değil iletişim. Tuvalet insanın yeme uyuma gibi temel ihtiyacı. Bebekler nasıl doğduklarında acıkınca, uykusu gelince ağlıyorlarsa tuvaletleri gelince de ağlıyor belli ediyorlar. Siz sadece bu işaretleri anlamanız gerekiyor. Yaklaşık 2.5 aydır kızım kakasını beze yapmıyor. Çişini de çoğunlukla yakalayabiliyorum. Yakalayamadığım zaman da zaten tıkanabilir bez takılı oluyor ona yapmış oluyor.