Fatosumum
14 günlük bebeğim doğduğundan beri hep bi birini bi birini verdim ama tekinde süt yok denecek kadar az diğerinde var. Sarılık olduğu için 1 saatte bir yarım saat emziriyorum tek göğüs yeterli olmuyo ne yapmam lazım bi fikri olan varmı ☹️
Apalie
İlk zamanlar benim de öyleydi. Emzirmeye devam ettikçe arttı ve düzene girdi. Her emzirmede ikisini de emzirin. Ayrıca e bebek de satılan Promalttan içtim her gün. Su için bol bol. Göğsünüze sıcak kompres yapabilirsiniz. O da faydalı oluyor. Tabi en önemlisi de stres yapmayın.
Apalie
Ayrıca düzene girip yeterli duruma gelene kadar önce iki göğsünüze emzirin, takviye olarak da mama verin. Düzene girince manayı kesersiniz.