Esrarenas21 ya şöyle söylim ilk cocugum deneyimlermi anlataym başta kalite filan arttırabilcegimi düsündüm bebeğim bi tık zayıftı doğunca e ebebekte satılan şu içeceklerden vs aldım işte yulaf yada yulaflı bisküvi yedim ama inan bana hiç biriyle alakalı değil bu birazdan kişinin yapısı gereği oluşan bir durum yeni doğum yaptıgım zaman sütüm cok yapış yapış demiştim bi arkadaşa oda bebeğin cok kilo alır sütün tatlıdır demişti gercekten de öyle oldu demek istediğim sütüm geldigi andan itibaren öyleymiş o yüzden bebeğiniz bence kilosu gayet iy yani az değil doyuyorsa hiç dert etmeyin derim bol bol emzirn o ağlamazsa bile verin yani bu kadar söyleyebilirim ☺️