Karyolayı kayınvalidemler aldı. İlk bebeğim olduğu için tecrübesiz bi şekilde kabul ettim. Çünkü korkuluğu tamamen inmiyor. İnse bebeğimin yanına yatıp yatağında uyumasına alıştırıcam. Bu model karyolaya sahil olup korkuluğu çıkaran varmı? Yatak kısmıda o kadar aşağıda ki o sebeple korkulukları bi süre çıkartıcam dönemiyor bebeğim çok küçük zaten henüz. Yatak kısmı o kadar aşağıda ki korkuluktan eğilip çocuğu koyabilecek boyum yok😅 park yatak gibi yerde nerdeyse yatak kısmı. Yardım lütfen