2 aylık aşılarını oldu ama ateşi 4 gündür devam ediyordu doktorumuz acile gidin dedi ve dün gece yapılan kan tahlilinde d dimmer değeri 1136 çıktı bu değere bakarak kovit olabilir dedi eşim test verdi hiç bir belirti yok bizde, asilar bu degerleri yükseltir mi bebeği kovit olan var mı ne yapicam 🥺😔😥