Biraz uzun olacak ama erinmesen okuyup yardımcı olursanz sevinirim kızlar bebeğim doğduğndan beri benimle uyuyor yatak odamda eşim ayrı yatıordu neyse bebeğim 1 yaşında böyle olmuyor dedik kış geldi eliminde heryeri tutuluyordu kanepede oda yaptık montessori yatak kaldık yine gece çok sık uyanıryordu memeyi kesmeye çalışıyorum vermiyorm sabaha karşı 5 gbi veriorm artık ama yine uyanıyor bu sefer bn kımıldasam ona uyanıyor haliyle Bnmde uyanmasın die kımıldamadn uyumaktn her yerim tutuluyor biz nasıl ayrılcagz nerden başlamam gerekiyor saatlerde sıkıntı yok uyku saati gelnce uyuyor gecede gündzde ama gece işk yattgnda 1.5 saat snra kalkıyor bna yaren edebilecek biri var mı lütfen