Elam34 Egitimin 4.gunundeyiz daha hic kaka yapmadi ne tuvalete ne üstüne hicbisekilde kacirmadi normal midir kac gun beklenir ki çocuğun karni sisti davul gibi ilk iki gun cisi de tutmustu saatlerce simdi yapiyor kakayi da yapar mi dersiniz