saziye_14ocak Arkadaşlar bebeğim 5 ayı bitirdi hala kusuyor acaba bi rahatsızlıklı mı anlayamadım bilen varsa lütfen baksın🤮🤮🤮
Melek21 saziye_14ocak benimde öyle reflü olmuş büyük ihtimalle yapacak birşey yok brkliycez 2 aya geçer herhalde
Cansu-ata saziye_14ocak canim balla benimkide ole havalar cok berbat hemen usutuyorlar ben kuru nane icine anason iki damla limon kaynattim bi kac kasik icindim cok sukur duzeldi
yaseminnduru saziye_14ocak benim kızım 6 aylık olacak hala kusuyor ama fışkırır gibi değil normal kesik kesik. Doktora sordum kilo alımı normalse sorun yok dedi. Her besledikten sonra mutlaka gazını çıkar ihmal etme azalır belki
DerinMasalDoruk Canım reflü olabilir fışkırma tarzıysa pek bilemiyorum ama benm bebeğindede reflü var 5,5 aylık hala kusuyor oturmakta başlayınca geçermiş ancak gaviscon kullanıyoruz sürekli.. sen yinede için rahat etsin istiyorsan dr la görüş canım🤷🏻♀️
saziye_14ocak DerinMasalDoruk fışkırtma tarzı değil normal dökülüyo ağzından kokmuyo da anlamayamadım 😕😕