Bebeğim 28 günlük ya ağlıyor ya emiyor uykusu çok az. Uyumasını da geçtim çocuk sürekli ağlıyor aç değil altını temizliyoruz hadi akşamları gazı oluyor desem sabahtan başlıyor ağlamaya gazını çıkarttığı halde.yani kucakta bile durmuyor hep ağlıyor emmediği zamanlarda artık çok yoruldum normal mi bu durum geçecek mi? Uyumasın ama ağlamasın da lütfen 🙏🏻Ne yapabilirim