Merhaba güzel anneler kızım 19aylık bi kaç gündür parmak ucunda yürümeye başladı bı süre öyle yürüyor sonra normal yürüyor tepki vermedim oyun olarak mı yapıyo bilemedim gözlemliyoruz ilk bı illa parmak uçlarında yürüyo sonra düzeltiyor sadece son iki üç gündür başladı bu endiselnmem gereken bı şey var mı acaba yada unutturmam gerekir mi yoksa kendiliğinden geçer mi