Dün gece oğlumu yıkadık uyuttuk gece hiç uyanmadı iki üç kez uyandırıp emzirdm az emdi ki çok iştahlıdır kustu az az sabahta bir kez kustu uyumaya devam ediyor dün aşırı emdi memeyi hiç bırakmadı ateşide yok doktor kusmugunda safra var mı kaka yaptı mı diye sordu kusmugu normal çok az fazlasını çıkarır gibi kusuyo ama o kadar emmiyo ateşide yok sütünü üşüttün diyenler var bilemedim 🤷♀️