Kızlar doktorum bana süt ve süt ürünlerini kesti bende çok dikkat ediyorum yemiyorum hala çocukta gaz var cıldırıcam artık kahvaltı ne yicegmi bilmiyorum yeşillikler sardm dün ek olarak roka maydanoz yedim cocuk gece uyuyamadı gazdan kıvranıyor beni emdikçe başka ne gaz yaparki çoook caresizim :( çok yoruldum uyumuyor kendini geri atıyor ağlıyor onada kıyamıyorum canı yanıyor :(