glshskrr Kızlar dün covid olduğumuzu öğrendik bebeğimede geçti sanırım ateşi 37 öksürmeye başladı iki maskeyle emziriyorum sürekli ellerimi yıkıyorum ne yapmam lazım başına gelen var mı çok üzülüyorum yavruma 😭😭😭
Bebegimicin1 glshskrr bi 112 yi arayip srun yavrum cok kucuk oksurmeyede baslamis benim oglumda 43 gunlukken bogmaca olmustu kolay atlatamadi 5 gun hastanede kaldik 3 gun yogun bakim 2 gun servis odasinda rabbim sifanizi verein inasallah kolay atlatirsiniz bebeginiz iyi olur