Seymaay bazı doktorlarda böyle konuşuyor insana dert düşürüyorlar işte. Bizde 1 yaşındaydı götürdüğümüzde oğlum ağlamaktan tam ölçülemedi gözü. Doktor dedi astigmat çıktı ama ağladığı için muhtemelen ve ciddiye alma bunu dedi. 2 yaşında tekrar gelirsiniz o sıra sen şekilleri öğretki onları sorucam dedi (araba filan) şuan 31 aylığız bir iki ay önce gittik bu sefer ağlamadı çok şükür astigmat değilmiş. Muhtemelen ağlasından öyle çıktı.