Kızım 14 aylık emzik bıraktırmak istiyorum zaten sadece uykuya dalarken alıyor sonra atıyor. Çok uykusu varsa emzik yoksa zor da olsa dalıyor bir şekilde şimdi dün akşam ucu kesik emzik verdim aldı bıraktı derken derken attı onsuz yattı şuan öğlen uykuduna geçmeye çalışıyor çok yorgun ama dalamıyor sizce sabretmem mi lazım yoksa başka yöntem mi denemeliyim