Senaustunbas sarılık olmaması ve kan şekeri düşmemesi için iyi beslenmesi lazım şuan sütün de çoğalacak hiç merak etme sık emzir ve sağ düzenli olarak mama takviyesi içinde dr unla görüş derim.Ayrica bebeğin de doymama gibi bi durum var demişsin nasıl anladın bu durumu daha ilk günler çay kaşığı kadar midesi zaten bence ona yetecek kadar sütün vardır birde süt için En önemlisi moral sakın kendinden şüpheye düşme derim bol bol ten teması kur bebeginle 3 lt su ic başka da bi şeye ihtiyacın yok bana kalırsa bende " doymuyor bu çocuk aç " diyenlerin arasına düşüp mamaya başlamıştım meğer doyuyormuş boşa mama verdim 😊😉