Esraabrklu canım. 2750 doğdu hastaneden 2600lerde çıktık kğvezde kaldı ve aptamıl verildi bnde onu kullandık SMa kullandık bir kutu ama beğenmedik biraz. Ve 4 ay 6 glük kızım. 5500 dü kilosu aptamil aldırmıyor sanki. 3gğnde bir büyük yapıyor sadece. Bebelac gold dene dediler hergun yapıyor. Yapması. Doyduğu anlamına gelir derler. Öylede okumuştum. Bi lac yerde Cnm bundan dolayı Suan bebelac gold tercihim