Nwlcns 2, aylık olacaz 6 günümüz var am yani toplasan 4 veya 5 kere gülmüştür bu 2 ay içinde sizinkiler de öylemi kim görse neden gülmüyor bu bebek diyolar
Gryffindor Nwlcns Çok normal. Benimki de o zaman çok az gülüyordu. Sonra önünden geçsem gülmeye başladı 🥰
Azraymm Nwlcns bu aylarda o kadar gülücük atamaz zaten o kadar refleks gelişemez 2 ay içinde çok nadir görürsünüz şahsen benim kızım 4 ayından sonra gülmeye başladı tam anlamaıyla
Tubarslan Nwlcns her bebek farklı kimsenin lafına aldırış etme bence görme yetileri 3. Ayda tamamen oturuyor diye biliyorum
ysmn234 Ayına göre çok normal. Yavaş yavaş başlayacak gülmeye o da her zaman değil tabiki. Daha yeni yetiler kazanıp sosyal gülmeyi öğreniyorlar 2.ay içinde. İnsanlar çok biliyor takmayın.