Merhaba güzel anneler oglum 18 aylık iki gudnur sütten kestim ama çok duygusal anlar yaşıyorum sanki bebegimle aramizdaki bağ süte bağlıymış gibi😔 sütüm eskisine gore yok denilecek kadar az bide dis ağrısı çekiyordum doktor antibiyotik verdi onu kullanıyorum sadece gece emzirmemi söylemişti, gece de karnı tok olsa dahi sabah kadar 100 defa uyanip memi diye ağlıyor alışkanlık haline getirmişti bende sutten kesme karari aldim simdilik meme diye diretmiyor ama ben üzgünüm 😔simdi de goguslerim cok şişti baya süt birikmis göğüslerim ağrıyor ne yapabilriim öneri verin lütfen ❤