1esraaygun_ Sizi emzik yerine kullanmıyor. Bu çok yanlış bi tabir. Benim de 20 günlük bebeğim var aynı şeyleri yaşıyoruz. Bebekler bu haftalarda anne karnından çıktığını yeni yeni algılamaya başladığı için çok ağlayıp kendini güvensiz hisseder. O sebeple anne kokusu ve memesi bebeği rahatlatır. O yüzden emmese bile bırakın memenizde kalsın. Lütfen mahrum bırakmayın. Süte olan aşkından değil annesine olan bağlılığından dolayı yapıyorlar