SinyorinA Memeyi bırakmadan geceleri asla uyumuyorlar onu söylemeliyim. Biz 1 buçuk 2 yaşındayken bıraktık memeyi, memeyi bırakınca odasını ayırdım hemen daha sonra geçtiğimiz yaz başlarında ayağımda sallamayı da bıraktım yatağına koydum sütünü verdim ilk 3-4 gün biraz zordu ağlaya ağlaya uyudu ama sonra alıştı çok şükür :) taa ki şu son 1 aydır tekrar ayağımda :/ 2 buçuk yaşında Haziran da 3 olucak yine ayağıma alıştı yatağında yatmak istemedi bi kaç kez bizim yatakta uykuya geçti falan. Şu an yine ayağımda yani :))