Sblbyrl Merhaba kızlar aşı sonrası çok kötü bir süreç yaşıyorum bebeğimin yüzünde kolunda ve vücudunun çeşitli yerlerinde kırmızılıklar çıktı ve çok huysuz sürekli ağlayan bir Bebek oldu 😔 böyle bir durum yaşayan var mı
Babe Sblbyrl rota asisinin 2 dozunu da yaptirdik boyle bir sorun yasamadim saglik ocaginaa yada doktoruna sorabilirsiniz
Rose Sblbyrl Rotavirüsünün ilk dozunu yaptırdık ama hiç bir yan etkisini görmedik bebegimin alerjisi var bide çok şükür sıkıntı yasamadık sen mutlaka doktoruna danış canm
1yagizalp Janss @Sblbyrl oğlumda süt alerjisi var, iki dozunu da yaptırdım bahsettiğiniz gibi bir yan etki olmadı.
Derinkomm Benim bebeğimde de ishal ve huysuzluk oldu. Hatta 5. Gün kırmızılık oldu bikaç tane kolunda bacağında ve yüzünde toplamda 7 benek oldu. Doktora sordum aşıdan olmaz dedi. Kuru domates yemiştim alerjik etki yapmış olabilir dedi. Sıcaktan da olabilir.
Esracim Sblbyrl canım benim bu aşıyı yaparken malesef uyarmiyorlar. Bizimki de alerjik bünyeye sahip olduğu 4. Aydan sonra açığa çıktı. Ama aşı olduktan sonra Allah'tan problem olmadı ve Allah'tan süt alerjisi yokmuş.
Melis1661 Sblbyrl her Bebek bir değil bazısına yan etki yapıyor ben ilk dozunu yaptırdım bir iki benek çıktı kusuyor zaten huysuzdu iyice huysuz oldu ikinci dozunu yaptırmıycam
Masalsmom Sblbyrl bizde daha 3 gün önce ikinci dozunu yaptırdık ama hiç bi sorun yaşamadık çok şükür. Aşı huysuzluk yapıyo ama kırmızılıklar aşıdan değildir muhtemelen bencede hemşirenize yada doktorunuza sorun
Ozgeoyk Sblbyrl bizde rota yaptık hatta 3. Dozunu yapcaz ay sonu ama öle bi tepki olmadı o bence süt alerjisi olablr
Kubiii_ylmz Sblbyrl rota aşısı yalnızca ishal yapıyormuş. Benim bebeğime yapıldı ve çok şükür bi sorun yaşamadık. Doktorunuza danışıp alerji testi yaptırın bence çok geçmiş olsun