Kızlar 4.5 aylık bebeğim var sünnet ettirecektik ama yumurtalığının inmediği söylendi 1 yaşına kadar beklemek gerek iner belki yoksa ameliyat dedi doktor böyle bi durumla karşılaşan var mı kendiliğinden inen ya da ameliyatla . Eğer ameliyat olan varsa süreç nasıl ilerliyor 🥺