Merhaba anneler,
Şimdi şöyle ki doktorumuz 4 öğün diyor. Ama ben 3 öğünde kalıyorum gibi geliyor 😌 Kahvaltısında yumurta, meyve, ceviz, peynir, zeytin vesaire yiyor. Sonra çorbasını içiyor. Aralarda eline salatalık vesaire veriyorum, elma, kuruyemiş.. Ama ikinci ara öğün olarak yetersiz mi acaba? Hani poğaça, kek tarzı şeyler mi vermeliyim? Akşam da tavuk, kıyma, balık, sebze yemeği falan yapıyorum yanına da yoğurt yiyor. Yani biz 3 öğünde kalıyoruz bence. Ayy ara öğün ne yapabilirim ki? Besleyici, lezzetli öneriiiii 🥳