Hepimiz mutlaka ‘bugün/yarın diyete başlıyorum kesiiiin’ demişizdir. Ama sonra… Birşey var ki… Görünce karşı koyamadığımız yok diyemediğimiz aklımıza düşünce yemeden rahat edemediğimiz… Herkes yazsın bakalım az dert yanalım ortak noktalarımızı bulalım😬