Mom54554 Eşim çok işkembe getirmiş bitmiyor Ya, 3 defa çorba yaptım ve bıktım artık 🤣içim dışım çorba oldu , yine azcık kaldı ne yapabilirim çorbadan başka ?
elifizm Mom54554 dolmasınınyapıyorlar sanırım aynı şey dimi işkembe bağırsak mı oluyor vöh hiç yemedim bilmiyorum
BirAlparslanAnnesi Balkizlarim evlenene kadar bende evde pişerken evi terk ederdim🙄 evlendim Adanalıyla şimdi çıldırıyorum olsada yesem diye şırdan bumbar işkembee kırk kat kelle paça ne varsa🙈
Balkizlarim Mom54554 Herkesin bir noktası var ya benim de işkembe işte eskiden amcam alırdı kokusu aman Allahım 😙🥴🤣🤣
defesiz Mom54554 kavuşabilirsiniz biraz sağolun biber sonra işkembe az domates toz kırmızı biber yüz kararbiber acı biraz ben yemiyorum ama eşim çok sever birde kızartmasını çok seviyor
agacsizkoala Mom54554 annem tavuk sote yapar gibi bol soğan biber ile kavurur , ben yemem ama çok yiyorlardı onlar
Mevacanimkizim Mom54554 Biz sadece sorbasini yaparız yorumlara az bakayım dedim de neler yapiliyomus bende denicem bı gün buzlugumdan işkembe hiç eksik olmaz eşim sevmiyor ama ben bayılıyorum çorbasına 😊