UmayGmz Tam bir buçuk ay gerçekten sabretmek için uğraştım ama inanın yaşamayan bilemez doktora götürdüm pamukçuk olabilir mi diye yokmuş iki kez gittik ikisinde de bı şey çıkmadı ne vereceğimi hiç bilmedim bilgisizlik değilde biraz çaresizlik diyelim ağlama krizlerine belki bı nebze fayda eder diye yoksa bende istiyorum ki emsin sadece altı ayı bitinceye kadar en doğrusu o ama üzülüyorum o kadar saat aç kalmasına çorba filan gaz yapar dediler yoksa biliyorum cici bebe çok sağlıklı değil ama veren insanda çok var genelde sorun yaşamadıklarini söylüyorlar denemekte fayda vardır dedim