[silindi] Gunes_kiz bende ayni böyle düşünüyorum ama öğlen uykusuna falan nasil yatıracak babaannesi veya bana çok bağlı 5dk dahi durmaz kimsenin yanında tramva sebebi olur diye çok korkuyorum
[silindi] ruzgararinsmom dediğiniz gibi disiplinli olursam yapabiliriz gibi duruyor aksamdan sabah ne yiyeceğini falan yapıp koyarım menüsünü
ilkgozagrimm [silindi] öncelikle memeden kesin derim bende 2 yaşındayken başladım 3 ay olacak annemle kaynanam bakıyor ilk günler zor oluyor ama sonra alışılıyor
[silindi] Noname21 yanıma almak bende istiyorum ama malum salginlar arttı ve korkuyorum bronşit falan olmasından🙄 Yoksa bende öyle istiyordum yanıma alıp götürmek
BugsBunnyy [silindi] ne etki birakacakki bakan olduktan snr gidin calisin ihtiyac varsa bir suru anne calisiyor daha erken aylarda. O kadar zenginler bile calisiyor.
Noname21 [silindi] yani bilmiyorum ben kreşte is bulsam hemen yanıma alırdım 😀 gözünün önünde sosyallesir bir düşün
BugsBunnyy [silindi] bagimli olmasi daha buyuk travma anlatin konusun her seyi anliyorlar onemli olan dondugunuzde kaliteli vakit geçirmeniz.
[silindi] Noname21 aynen çok güzel olur yaz gibi yanıma alirim diye düşünüyordum simdi ankarq ayazi Malum 🥶
[silindi] BugsBunnyy cok haklısınız bugünden itibaren hem emzirmeyi kesmeye çalışacağım hemde anlatmaya
[silindi] Deletedmom484545 farkındayım tek ben olmadığıma o yüzden biraz psikolojik destek istedim çalışan annelerden 😊