Hanımlar ıkızlerım bugün tam 7 aylık oldular ıkızlerden bırı 8 kılo kız olan ıse 5,5-6 kılo arası ne yapsam kılo almıyor alsa bıle 3 gün sonra zayıflıyor bı hastalık olsa . 7 aylık ama yenı doğan bı bebek görünümünde kılo alımı ıcın ne yapabılırım bu arada ek gıdaya gectım neler verebılırım ??