Kızlar bebeğim 11. Aylık olana kadar ciddi bir iştahsızlık sorunu yaşadı. Burda çok post açtım kendimi rahatlattım ama zayıflamaya başlayınca mecbur doktora gittim. B12 eksikliği (değeri 90’dı) çıktı, doktor b12 damlası verdi ve biz bir ay kullandık. Bu sırada ben tabi aynı zamanda haftada 3-4 gün şu çorbayı yedirdim: kıymalı yeşil mercimekli tarhana çorbası. İsterseniz tarifini de yazarım benim oğlum çok seviyor şimdilik. Bir ay sonra değeri 800 e çıkmıştı ve artık iştahı düzelmişti. Sadece o çorbayı hevesle değil çoğu çorbayı isteyerek yemeye başladı. Ben çok üzülüyordum ve b12 eksikliğinin bu kadar iştaha etki edeceğini bilmiyordum. Sadece buraya öneri olarak yazmak istedim. İnşallah bütün iştahı olmayan bebelerin iştahı açılır ve annelerini üzmezler .